Zobacz wszytkie serwisy JOE.pl
blogiblog4u.pl blogiblogasek.pl katalog stronwjo.pl avataryavatary.ork.pl czcionkiczcionki.joe.pl aliasydai.pl, ork.pl, j6.pl tapety tapety.joe.pl obrazkiobrazki na NK
Online: ---
zdrowie i choroby nieruchomości na mapie
Blog nie aktywny. Dodaj notkę aby usunąć tą informację oraz reklamy w treści bloga
Pierwszy raz śnieg ?!

Mój pamiętnik

:: ::

Pierwszy raz śnieg ?!

Dziś jest w szkole dyskoteka. Nawet nie chce mi się iść. Może dla Was to dziwne, ale nie lubie dyskotek. Byłam na jednej i przegadałam ją z moim przyjacielem o którym pisałam wcześniej. Umówiłam się z koleżanką, że przed dyskoteką do mnie przyjdzie. To dlatego ide, bo jak bym się nie spotykała z nią to bym została. W szkole nic takiego tylko Polski był cool. Dlatego, że gadałam sobie z Michałem, bo mieliśmy coś przepisać i mieliśmy wolne, bo pani oceny wystawiała. Ja sama siedze, bo jestem b.wysoka jak na swój wiek. Mam 11 lat i 160 cm heh. U mnie w klasie cą koleżanki co są wysokości mojego brata, a on jest w pierwszej klasie, podstawówki oczywiście :). Musiałam usiąść z Angelą i ona zrobiła takie serduszko jak gadaliśmy. Trochę Michał się zdenerwował, ja zresztą też. Angelika później mówiła, że ja mu się podobam i nie wie dlaczego on się denerwuje. Dla mnie to oczywiste dlaczego. Czy was by to nie wkurzało gdyby ktoś cały czas Wam gadał "Chodzisz z Olą", "Ola cię kocha" i pokazywał serce ? No i na tym się skończyło. Tylko mnie to niepokoi, że może się na mnie obrazić, bo dziewczyny mnie specjalnie na niego popychają i go ganiają, a mi na nim bardzo zależy, bo to jedyna osoba, której ufam i moge o wszystkim powiedzieć. Ostatnio się uśmiałam, bo na przerwie z nim gadałam i zaczeliśmy mówić jaki dżem lubimy ! Nawet nie wiem czy już tego nie napisałam. Pewnie zastanawiacie się dlaczego taki tytuł ! Chciałam wam napisać o takich dzieciorach. Tak naprawdę to nie dzieciory, bo są o rok odemnie młodsze, ale mniejsza o to. Jak tata przywiózł mnie do domu to szedła grupka takich czwartoklasistów i oni się rzucali śnieżkami. Mówie sobie "Nie no nie tak źle ja też czasem się porzucam". Jak już byli koło mojego domu to się tak darli, że było ich na drugim piętrze słychać. Dla mnie to dziwne, bo zachowywali się jak dwulatki w pampersach, które pierwszy raz widzą śnieg. Wiem, że w tym roku zima jest bardziej śnieżna no, ale żeby tak się zachowywać. Bardziej ich słyszałam niż muzykę w mp4. Wnerwiają mnie takie dzieciaki. Teraz sobie słucham piosenki  "Zostań". Podoba mi się. Nie wiem dlaczego. Może dlatego, że mi się śniło, że Michał musiał wyjechać. Ja bym tego nie wytrzymała. Miałabym dziwne pomysły. Mogła bym, nawet za nim pojechać. Choćby na rolkach. Może to dla Was dziwne, ale naprawde mi na nim zależy.

"Zostań prosze i nie odchodź nigdy więcej"


Głosuj (0)
agletka 15/01/2010 14:45:27 [Powrót] Komentuj

|| Dropsik ||
Bo niektórzy myślą, że jak dziewczyna i chłopak się lubią to od razu muszą ze sobą chodzić... Fajnie, że masz z kim gadać... Też mam takiego "odwiecznego" przyjaciela.
|| brak www || data: 15/01/2010 21:48:26
anq92.neoplus.adsl.tpnet.pl || IP: 83.26.98.92

|| Endżiś ||
Ooo rozumiem cię moje koleżanki też takie są jeśli podoba mi się jakiś chłopak.
Ph ja też lubię piosenkę Zostań :)
Pozdrawiam
|| brak www || data: 15/01/2010 20:38:50
ip851480200.gmk.net.pl || IP: 85.14.80.200